Still sick.

Godmorgon, eller aa..något sånt.
Är fortfarande sjuk, hostar som en galning o är sjukt hängig. Så får bli en hemma dag igen, hur rastlös jag än är.I vilket fall som helst har jag itne gjort särskilt mycket idag, bara legat o kolla på TV och varit ute på promenad med hundarna.
 
Det var även tänkt att vi skulle till min mormor på middag sen, men eftersom jag ligger o är sjuk så blev det inställt, undrar egentligen varför då de kunde åkt utan mig, men men.
 
Så får bara hänga hemma, uppdatera en del o en försöka bli frisk. Har inte precis tiden att vara sjuk egentligen.
 
Hoppas allt är bra med er iallafall.
Btw, det visas tydligen bara mina tre senaste inlägg på bloggen, me no like it...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0