Höstlov.

När kompisar tjatar dagligen om att jag borde blogga kanske det är ett tecken på att jag inte bloggat på ett tag, hehe.
Godkväll. Bjuder på en grymt charmerande bild ifrån halloween i fredags, detta vart då mitt mästerverk och tydligen så vart det bra då jag dels fick en massa kommentarer om den o vann tredje pris i skolans halloween tävling, APPLÅDER till mig. 
 
Den dagen alltså...så otroligt jobbig.Vaknade 05.40 då jag inte hade någon aning om hur lång tid den här sminkningen skulle ta, sen vart det en vanlig skoldag med detta, blev lite stel i nacken o fick huvudvärk av linsen. 
 
Men sen efter när man äntligen fick ta bort allt så vart dagen mycket bättre, jag och några kompisar fixade oss och sen drog vi iväg på fest och hade det underbart. När man vaknade dagen efter och inser att man kommer ihåg allt från dagen innan så vet man att det var bra, eller nåt haha.
 
Sen har jag bara legat o slappat under helgen med min lilla pojk. Inte gjort särskilt mycket då jag inte mådede särskilt bra hehe. 
 
Nu är det lov iallafall, hur skönt! Blir lite planer, bio, repetition med teatern, fest, träffa kompisar osv. Tagga. 
 
Ska försöka komma tillbaka lite smått här på bloggen iallafall så de få som faktiskt läser min blogg kan få lite uppdatering, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0