Blogglista.

1. Vem är din bästa vän? -

2. Vad har du för skostorlek? 37-38

3. Brukar du skratta för dig själv? Hahahahahahahahaha JA.
4. Vilket är ditt favoritnummer? -
5. Vad var det senaste du åt? Vitlöksbröd, Yummy.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? hahaha bästa! Blå tror jag.
7. Hur är vädret just nu? molnigt, kallt typ.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Marcus

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögonen o leendet i guess

10. Tv eller datorDator skulle jag nog svara.

11. Favorit TV-program? Simpsons

12. Har du några syskon? Ja, dos hermanos
13. Längd? 170 cm
14. Hårfärg? Brunhårig med ljusa slingor
15. Ögonfärg? Bruna.
16. Använder du kontaktlinser? Oui
17. Favorit högtid? Julafton helt klart!
18. Favorit månad? Juli, cause it's my birthday month
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Jo rätt så ofta haha
20. Vilken var den senaste filmen du såg? American virgin
21. Favoritdag på året? Julafton 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Haha jadu....bra fråga.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Pff...det är klart! (NO)
24. Kramar eller kyssar? Kramar
25. Choklad eller vanilj? Choklad!!!! 
26. Har du tattueringar? nej

27. Vad lyssnar du på just nu? Do you wanna touch, sjunger den på Glee

28. Är du kär i någon kändis? Hahah kär??? Nej
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen för tillfället
30. Piercingar? ett i vardera öra, hade 2 i vardera men de växte igen.
31. Vad gör du just nu? Ligger i sängen och kollar på Glee samtidigt som jag oovooar med en kompis 
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade med smör
33. Hundar eller katter? Hemskt o välja när man har båda haha
34. Favoritblomma?  Rosor antar jag, nej men jag vet inte
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Har jag säkert
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? -
37. Har du älskat någon nångång? Ja
38. Vem vill du träffa just nu? -
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Ja
41. Gillar du att flyga med flygplan? Det är väl okej 
42. Höger eller vänster-hänt? Höger
43. Hur många kuddar sover du med? dos
44. Saknar du någon? Ja, det gör jag.

Kör på en gammal bild bara för att datorn inte vill samarbeta med mig.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0