Mål för 2015

Alla har väl mål i livet, mina mål för det här året gick inge vidare pågrund av mitt mående, dvs, att det här året var otroligt dåligt, mitt värsta år hitills ärligt talat. Så nästa år ska jag försöka ta igen allt och göra det till ett bra år.
Så mina mål dåra:
 
* Skaffa jobb - Ganska förståeligt.
* Spara pegar - Blir det jobbigaste målet.
* Börja träna - Alla säger det, men jag MÅSTE pga min rygg.
* Ta igen i skolan - Den här terminen har gjort att jag missat mycket i skolan.
* Resa runt överallt - Jag blir 18 det här året, hur najs är inte det!?
* Säga JA oftare - Något jag varit sjukt dålig på pga min sjukdom
* Ta mer intiativ - Jag är grymt dålig på att höra av mig till folk
* Acceptera mig själv  - Någoting jag också är dålig på
* Lära känna nya vänner - Standard mål, men att behålla dem nya vännerna kan man lägga till
 
Det var väl några mål som jag vill bli bättre på, men det största målet jag egentligen har är att bli frisk, kommer säkert inte lyckas det här året, då depression är ingen lätt sjukdom att bli av med, men jag måste försöka. Lägga bort all negativ energi, fokusera på det positiva, acceptera mig själv och försöka. Jag SKA bli frisk igen...jag måste.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0