Om kläder kan vara ens bästa vän.

Fått sjukt mycket kläder den här helgen så det är sjukt, så glad! Aja tänkte göra ett litet inlägg om det iallafall.
 
KLÄDERNA JAG FICK FRÅN MIN VÄN.
 
+ En grymt vacker vit fin klänning som är hos min mormor, får försöka visa den sen.
 
ETT LINNE FRÅN LÖRDAGS.
 
FRÅN SHOPPINGEN IGÅR.
 
Mina favoriter är helt enkelt Minion tröjan och Haj tröjan då jag älskar både minioner och hajar. Om jag ändå hade blivit en tjej som inte brydde sig om kläder, då hade jag aldrig haft det här problemet med för mycket kläder.
 
Visste ni föressten att jag har flera kassar/soppsäckar fulla med kläder som jag inte använder i mitt rum? Kan inte bestämma mig om jag vill sälja, ge bort ellet slänga. Ge bort är väl ett ganska bra alternativ men har jag några rena och fina kläder kvar kan man ju sälja dem? Frågan är vart och om någon skulle köpa. Vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0