26 december

God dag.
 
Vaknade någon gång efter tio och åt frukost innan jag och mina föräldrar åkte till centrum och handlade mat och lite saker. Så jag passade också på att handla lite nödvändiga grejer som jag behöver, så tänkte göra en liten Haul och visa vad jag fick med mig för nödvändigheter hem.
1. Foundation från Kubiss (håller tummarna att den är i min färg)
2. Eyebrown fix (aldrig provat så ska bli kul och testa)
3. Isadora conceler cover (velat testa huuuur länge som helst nu)
4. Eyebrow kit
 5. Tuggummi (beroende)
 6. Favorit parfymen som tog slut för längesen
 
7. Avsminknings tvättlappar.
 8. Smokey eye borste (min gick sönder, vilken osis..)
 9. Eye shadow borste
 Väldigt nöjd med det, nej men nu måste jag ta tag i lite saker som jag måste göra klart, vad det är får ni veta lite senare (Taggad till 1000 är jag iallafall)
 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0