En vecka kvar.

Det här måste varit dem mest stressigaste månaderna i mitt liv. Fått magsår och gråtit och skrikit och varit på hur dåligt humör som helst pga allt stress. 

Men nu börjar det bli lugnt igen, äntligen kan jag andas ut.

Så det är väl största anledningen till ingen uppdatering på ungefär en och en halv månad (missat hela november, inte bra) 

Hoppas allt är bra med er iallafall. Jag är typ förkyld, har så ont i halsen och den har inte släppt på flera dagar.

Idag ska jag ha mina allra sista föreställningar med teatern jag har medverkat i, och även om det varit kul så är jag glad över att äntligen få slippa det, teatern har varit det mest stressande.

Nu är det en vecka kvar innan jullovet och jag tror jag aldrig längtat så mycket till ett lov. Tiden har gått så sjukt långsamt och nu äntligen är det snart lov, kommer bli en välförtjänst lov.

Nej men nu måste jag göra mig iordning för att sticka iväg till teatern. 



Några bilder från veckorna på teatern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0