Oh no it's monday again.

Godmorgon mina fina solstrålar.
På nått sätt är jag på sjukt glatt humör idag trots det trista vädret och att det är måndag, men jag antar att det har med att göra att jag varit rastlös sen torsdags o är glad att äntligen få komma ut ur huset.
 
Jag är dock inte 100% frisk än men man får liksom bita ihop, the school is importante. Efter skolan ska jag på teater, ni vet den som håller på i 4 timmar, okej förra gången sa jag 3 timmar men nu har de flyttat fram repet en timme så det är mellan 18-22 nu, ååhh stress. Men det blir säkert bra.
 
Annars så är det inte särskilt mycket jag har att skriva egentligen, hoppas ni får en toppendag iallafall även (som jag skrev i början) med det trista vädret och att det är måndag. 
 
Sneekpeak på hur jag ser ut idag↓
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0