Kungsträdgården

¡Hola!
Nu de här sista veckorna innan skolavslutningen är det mycket som måste göras. Både roliga saker men även tråkiga. 
Hoppas allt är bra med er iallafall.

Igår var det gratis konsert på kungsan. Drog iväg dit med Christine, mötte upp 2 killar och sedan mötte vi Freja & Michaela. Vi hängde på konserten, chillar vid vattnet, åt på subway för att sedan hänga på konserten ännu mer. Därefter åkte jag och Michaela hem till henne, vi kom hem rätt så sent så vi slog igång WildChild , åt glass och sen somnade vi strax efter det.

Idag har jag inte alls gjort mycket, jag har först repat sen har jag bara legat och slappat framför teven, idag är det söndag så ska bara ta det lugnt hemma och göra iordning inför nästa vecka osv. En lugn söndag alltså.

En bild från mitt framträdande i tisdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0