Utslag.

Vaknade upp med utslag i hela ansiktet, inte för att jag tror att någon tänker på det då det bara är lite knottrigt men jag stör mig på det och enligt mig känns det som att det syns hela vägen till rymden, men antar att det inte bara är jag som känner så ibland.
 
Godmorgon på er. 
Idag är jag glad, jag är pigg, jag är energisk och det känns som att det här kommer bli en grym dag. Har inga exakta planer egentligen men jag funderar iallafall på att dra till gymmet och träna lite, va ett litet tag sen. Sen hade jag bara tänkt ta det lugnt hemma, förut brukade jag ha ta-hand-om-dig-själv-dag på söndagar och jag känner att jag bör börja med det igen. Så det kommer vara mina planer idag, Nu ska jag ta och göra iordning någon god frukost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0