Storm.

Nu har jag suttit i vår "soffasäng" i timmar medans regn och hagel öst ner. Centrumet som bara ligger en liten bit ifrån mig vart hela översvämmat så vattnet nådde upp till vaderna på vissa, hur sjukt!? Dessutom från att vara bra väder till skitväder.
 
I vilket fall som helst så fick vi strömavbrott och internet försvann så kunde därför inte uppdatera, det enda jag gjort är att spela på Ipaden och sen när mina föräldrar och syster kom hem så spelade jag och min syster monopol och självklart vann ju hon,suck..
 
Men nu ska vi inte vara negativa, ovädret är borta, internet är tillbaka och man dör inte av värme idag.
 
Drog inte till gymmet dåra som ni kanske förstod, hade ALDRIG velat gå ut i spöregn och hagel, det var brutalt. Så får dra dit imorgon istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0