Lyckan när...

Kylskåpet är fullt med mat och läsk. Måste verkligen sätta igång med träningen efter den här helgen känner jag.
 
Ja men resten av dagen har gått åt att städa och städa och städa och städa.... men nu är det inprincip klart och jag hann ta mig en snabbdusch så jag slipper stinka när gästerna kommer..hade varit himlans ofräscht.
 
Måste även meddela att det är ju några som har beställt design från mig, anledningen till den sena fördröjningen är för att datorn som programmet ligger i är sönder, så vi måste laga den. Så antagligen får ni leta upp en annan som kan fixa eran design eller ha tålamod, finns inte mycket jag kan göra då den här datorn är för gammal för att jag ska kunna använda den här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0