Los Angeles.

I have a dream, a dream I want to be true.
Mina planer efter gymnasiet är väldigt enkelt, jag ska flytta utomlands, hur länge vet jag inte och när det just blir vet jag inte, det får åren avgöra. Men jag drömmer om att få bo utomlands, speciellt i LA, det har länge varit min dröm och kommer säkert vara det ett bra tag till. Men bortsett från planerna om att åka utomlands så har jag inprincip inga planer, jag vet inte vad jag vill göra efter gymnasiet om den här drömmer skulle gå dåligt. Men det är två år kvar i gymnasiet, förhoppningsvis kommer jag på någon plan 2, och 3, och kanske till och med 4, vem vet.
 
Har ni några planer som ni vill göra efter gymnaiset? Tell me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0