Lets go to the beach.

Oj vad jag velat blogga idag men inte kunnat, mina föräldrar har suttit nästan hela dagen vid datorerna för att fixa vårt nya internet som inte alls velat jobba med oss och som fortfarande inte vill.
 
Idag har jag varit på stranden, dock var det kanske någon timme bara eftersom det började regna och åska sen, men vi hann hem snabbt innan regnet öste in, sån tur man hade, Efter det somnade jag på soffan ett tag, vaknade av att jag vart så sugen på cola så stack till ICA och fixa det, sen har jag sovit eller läst Kalle Anka resten av dagen.
 
Har verkligen inte haft någon lust till nåt idag, har bara mått piss pga det dåliga vädret. Men fick lite goda nyheter från mamma nyss så det gav mig en liten energikick, min kusin kan ha fixat ett jobb till mig, woop woop. Då har jag ju något att göra sista veckorna innan skolan börjar. Men vi ska prata om det imorgon så håll tummarna för mig.
 
Nej nu ska jag sätta igång en film hade jag tänkt. Hare bra.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0