Hallon.

Godmorgon, sovit väldigt lite inatt så va sjukt trött när jag vaknade. Men jag fixade iordning en hallon smoothie och satte mig ute i solen och drack, lite b-vitamin får en piggare. Dock är det galet varmt idag igen, visst man ska inte klaga på värmen om man säger så men jag klagar på att jag inte har en pool här hemma att svalka mig med. 
 
Btw så har jag blivit sjukt beroende av ett nytt spel som heter Kim Kardashian hollywood där man är en gubbe som ska bli känd osv. Min kompis spelade det så tänkte att man kunde testa det, trodde inte jag skulle bli så fast men satt hela kvällen igår och spelade det, nej inte alls beroendeframkallande...
OBS, bilden är tagen från google, inte min alltså. Men liknande såhär ser det ut iallfall, sjukt kul. Stort tips.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0