Cleaniiiing.

Hola senoras y senoritas.
Okej..jag vet. Uppdateringen har varit sjukt dålig de senaste dagarna och jag har ärligt ingen vettig anledning till det. Jag har bara varit alltför seg och sovit mig igenom mer än halva dagen de senaste dagarna. Men det ska det bli ändring på.
 
Kom nyss hem från ett pass på gymmet. Mitt näst sista pass med min sjukgymnast, men jag funderar på att köpa gymkort sen efter sista passet för jag har märkt hur mycket bättre jag mår nu när jag börjat träna. Jag tränar nämligen inte för att få en snygg mage (även om det skulle vara något jag vill) utan jag tränar för att jag ska kunna går utan att ha så himla ont i ryggen som jag har. Och ärligt så mår jag mycket bättre i ryggen och jag sover även mycket bättre och är mycket piggare om dagarna. Så jag rekomenderar verkligen till er som någonsin funderat på att börja tränat men varit för lata (precis som jag) för att masa dig ur soffan och sticka till ett gym att verkligen göra det, tro mig det kommer vara så värt det.
 
Ska dessutom börja sätta ihop ett slags träningsschema. De dagar jag ska träna i veckan (funderar på att gå till gym 3 ggr i veckan) sen även börja jogga, och äta nyttigare. Då jag mår bättre av det som jag sa, så det tror jag blir grymt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0