Celebration.

Godmorgon på er.
Vaknade upp med ett leende idag, sällan det blivit så. Men på nåt sätt så känner jag mig mycket lyckligare än vad jag har gjort tidigare, vilket gör mig ännu gladare.
 
Hoppade iallafall upp ur sängen och gjorde ordning frukost. Sen satte jag mig ute på våran baksida och åt. Under de senaste 2 veckorna har vi renoverat baksidan, fixat snyggare på altanen, fixat tak, satt ut nya blommor, lampor osv så det har blivit väldigt mysigt att sitta där. Föreställer mig att sitta där med en kopp té i handen och blogga, mys.
 
Händer idag då? Runt fyra kommer det komma gäster till oss som ska fira både mig och min brorsa, en av mina kompisar kommer också så kommer inte bli särskilt långtråkigt. Men jag får hoppas på att det blir trevligt. Och uppdateringen kommer inte gå till spillo om ni undrar, blogg inspirationen är på TOPP. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0