Blogglista.

ALLMÄNT:

1. Namn? – Nicole Hamilton

2. Exakt ålder? – 17

3. Vart bor du? – Stockholm

4. Bor tillsammans med? – Min familj och mina 4 älsklingsdjur

5. Husdjur? –  Molly, Charlie, Maja, Smulan

6. Färg på ditt hus? – Lila

7. När är du född? – 18e Juli 1997

8. Klass? – ES1A

9. Vilket år tar du studenten? – 2016

10. Något jobb? – Förmodligen servitris inom nästa vecka

11. När ska du sova ikväll? – När jag blir trött

12. Duschat idag? – Yes.

13. Kramat någon idag? – Nej faktiskt inte.

14. Pussat någon idag? – Nopp

15. Vad har du ätit? – Frallor och saft

16. Dagens klädsel? – Vit basic tröja och en blommig kjol.

17. Dagens smink? – Nada.

18. Dagens sötnos? – Min älskling Molly

19. Dagens roligaste? – Översvämmning i centrum

20. Har du många vänner? – Nej det kan jag inte påstå

21. Vem kramade du senast? – min syster.

22. Hur många har varit otrogna med dig? – En vad jag vet om iallafall.

23. Vem pratade du med i telefon senast? - Min moder

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Claes - "Jag pratar med några engelsmän just nu :D Älskar dialekten<3"

25. Film? – Såg over her dead body senast igår.

26. Låt? – Jadu...

27. Mat? – Jadu...

28. Dryck? – Coca cola

29. Stad? – Stockholm

30. Land? – Sverige

31. Ämne i skolan? – Sång

32. År? – 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Claes (pga senast smset frågan)

34. Drickan du drack? – Coca cola

35. Gången du spydde? – I mars när jag hade halsböld och inte fick i mig någon mat

36. Gången du grät? – Minns inte..

37. Pizzan du åt? – Åt en ny pizza igår, dock var den lite för stark för mig.

38. Gången du var i göteborg? –  Förra sommaren

39. Gången du var i stockholm? – Bor här så ni kan ju gissa

40. Gången du var hög? – Never been

41. Personen som såg dig gråta? – Minns inte..

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Båda

43. Hund eller katt? – Båda (har ju båda så)

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Båda

45. Tv-spel eller datorspel? – Båda är lika kul, men jag föredrar tv-spel

46. Singel eller upptagen? – Singel

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – playahead var det enda jag använde

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Varken eller

50. Svart hår eller blondt? – Beror på

51. Blåa ögon eller bruna? – Beror på

52. Choklad eller lakrits? – Choklad, avskyr lakris

53. Göteborg eller stockholm? – Göteborg

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Coca cola FTW 

56. Pizza eller kebab? – PIZZA!!!

57. Randigt eller prickigt? – Båda.

58. Älska eller älskas? – Både och såklart.

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – asså det är ju flera, men min familj är alltid först

61. Personer du hatar? – Finns ärligt bara en person jag hatar...annars är hata ett så starkt ord

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Ingen aning...

63. Personer som hatat dig? – Vet några stycken men finns säkert många

64. Glassar du ätit på en dag? – Bra fråga

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – inga

66. Gånger du haft minnesluckor? – det är en bra fråga..

67. Piercingar har du? – Öronen

68. Personer du saknar just nu? – Claes och sen några jag inte vill skriva

69. Gånger ditt hjärta brustit? – X antal gånger

 

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Secret information

71. Ska du träffa imorgon? – Om det blir som planerat så Christine

72. Sjöng du senast för? – Min syster.

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Som om jag minns det, det finns ju inte ens längre

74. Spelade du tv-spel med senast? – Min broder , syster och våran "gudbror" eller vad man ska kalla han

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – hehehe...

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – hehehe...

77. Förtjänar att dö? – jadu, våldtäktsmän, djurmisshandlare, misshandlare överhuvudtaget (speciellt **** din jävel!!!)

78. Vill du sova brevid inatt? – hehehe...

VAD:

79. Gör dig glad? – Min familj.

80. Gör dig ledsen? – ...

81. Vad vill du helst göra nu? Flytta till LA

82. Önskar du att du slapp göra? Läxor

83. Vill du ha nu? – En ny dator

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Vet ärligt inte, fick det jag önskade mig när jag fyllde år, damn vad ska man önska sig till jul nudå!?.

85. Längtar du till? –  Att få resa.

86. Tycker du om dina betyg? – De blir bara bättre och bättre så ja

87. Ångrar du i ditt liv? – Fler saker

88. Är det bästa som har hänt dig? – Jag vet inte..

89. Varför gjorde du detta? – Hade inget bättre för mig..

 


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

kul lista! :D

- Jag har även en tävling just nu där man kan vinna ett personligt armband - du bestämmer hur den ska se ut. Var gärna med! :)

2014-07-28 @ 00:53:40
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0