Alcazar

Imorse ville jag inte kliva ur sängen, ville bara ligga kvar resten av dagen och ha en slappar dag, men när man har en kattunge som gillar att busa så blev jag tillslut tvungen att gå upp, men hade gärna legat kvar ett tag till.
Godmorgon iallafall..
Jag är sjukt seg idag, hjärnan har inte riktigt vaknat än. Funderar på att hoppa i poolen bara för att få mig en kall chock, får se vad jag gör...
 
Idag för första gången på länge har jag faktiskt planer för dagen, woop woop. Först ska jag som jag skrev ta ett dopp i poolen, nåt iallafall för att piggna till, sen ska jag sticka iväg till gymmet då jag inte kunde göra det igår pga ovädret & senare på eftermiddagen så ska jag möta upp Christine så sticker vi till grönalund och kollar på Alcazar. För tillfället känner jag egentligen "NEJ JAG PALLAR INTE!!!!" Men jag kommer säkert få sjukt kul. 
 
Har nu iallafall fixat en hallon smoothie och sitter nu ute på altanen och dricker den till frukost samtidigt som jag läser Kalle Anka, mys morgon. Jag hoppas ni får en underbar dag.
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa om min senaste tävling! 5 vinner varsitt pris :) Var gärna med:
http://www.adaras.se/tavling-salvequick-exfoliating-socks/

2014-07-30 @ 02:23:14
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0