Last summerday

Godmorgon.
Idag är det sista dagen på sommarlovet, så får väl försöka njuta så mycket som möjligt idag haha!
 
Planerna idag gör att jag knappt kommer kunna uppdatera. Ska iväg till min psykolog och efter det ska vi handla en kalender till mig, sen när vi väl kommit tillbaka ska jag möta upp Christine som ska handla lite skolgrejer och efter det ska vi handla lite gott för att sedan åka hem till henne för att ha lite "sista sommarlovs-mys" 
 
Så somsagt så kommer planerna göra att uppdateringen kommer vara dålig. Kanske kommer mobil inlägg men som jag sagt gillar jag inte sånna inlägg. 
 
Men oavsett så hoppas jag ni får en toppendag.
 Lite bilder från sommaren, trots att jag inte gjort särskilt mycket så va den bra.


Kommentarer
Postat av: Cecilia H

Åh vad fint kollage! <3
Förresten, hur går det med kameran?

2014-08-19 @ 15:45:01
URL: http://nebraskacation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0