I'm back.

Skönt det känns att kunna blogga igen. Nu har vi äntligen lyckats få igång en av datorerna, dock krånglar internet om man flyttar datorn men det funkar. 
Hoppas ni har haft ett par bra dagar iallafall, jag vet inte om jag ska säga att jag har det, vissa dagar har varit okej men de flesta dagar har jag bara känt mig deprimerad, skönt att skolan börjar om 2 veckor så man får annat att tänka på.
 
Var hos BUP-läkaren idag iallafall för att kolla upp mina mediciner. Slutade med att vi fick recept på starkare sömntabletter och högre dos av anti-depressiva. Men allt för att bli frisk igen, right??
 
Annars har jag bara legat på soffan & kollar PLL. Min kompis tvingade mig se första avsnittet för några månader sen och jag fastnade, dock har jag inte haft tid att kolla vidare så har spenderat de närmsta fyra dagarna till att kolla på hela serien och är nu i mitten av säsong 4, so i'm on my way och gud säger jag bara , it's goooooood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0