Back 2 school - TAG

Börjar skolan nästa veckan, så hade tänkt köra lite "back 2 school" inlägg under veckan, lite tips, mode osv. Så idag tänkte jag börja med en Back 2 school TAG.

Fråga 1. Vilken klass ska du börja i?
Jag ska börja i 2an på gymnasiet.
Fråga 2. Vilken dag börjar du?
Onsdag, den 20e
Fråga 3. Hade du läxor över sommaren?
Nej
Fråga 4. Vad ska du ha på dig första dagen?
Inte helt hundra men lutar sig mot min Coca-cola tröja & ett par shorts
Fråga 5. När vaknar du och går och lägger dig på skoldagar?
Vaknar runt sex, halv åtta på sovmornarna och lägger mig runt tio
Fråga 6. Vad är stressigast med skolan? 
Resvägen om jag ska vara ärlig, man vet aldrig om man kommer i tid eller inte.
Fråga 7. Längtar du till skolan?
Faktiskt ja, kunde inte valt en bättre skola
Fråga 8. Vad är roligast att fixa med för att komma tillbaka till skolan?
Köpa alla skolprylar, böcker, pennor osv. 
Fråga 9. Vilken klass började du med smink till skolan? 
6an, tycker det är för tidigt annars, 6an tycker jag ärligt också är tidigt...men aa alla har olika åsikter
Fråga 10. Kommer du ha ryggsäck eller handväska? 
Handväska fram tills att jag hittat en ryggsäck jag gillar, har nämligen ingen
 
Vad längtar ni mest till inför skolan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0