WoHo

Den här veckan har varit stressad, känns som att jag knappt varit hemma. Men nu är det helg & får äntligen ta det lugnt.
 Måndag: Den var ärligt inte sådär jätte speciell, vanlig skoldag, sen hemma en timme innan man stack iväg på teater. Kom hem 23 & somnade direkt.
 
Tisdag: Va hemma den dagen för att jag inte mådde bra.
 
Onsdag: Skolfoto på morgonen, får väl se hur nöjd jag blir med de, sen vanlig skoldag & på kvällen åkte flera av oss estetare på musikal vid Cirkus, Tibble hade fått gratisbiljetter till musikalen Livet är en shlager så vem tackar inte nej till det, den slutade i vilket fall som helst 23 så var inte hemma fören 01 på natten, somnade 02 o vaknade 06 dagen efter, så många timmars sömn vart det inte
 
Torsdag: Skoldag, alla va som Zombies idag vilket var ganska så förståeligt. Sen när jag kom hem somnade jag på soffan, det var tänkt att jag skulle på teater då med men eftersom jag mådde som jag mådde tyckte mina föräldrar att jag skulle stanna hemma, vilket jag tackar de för.
 
Fredag: Vanlig skoldag, inte speciellt alls. Tacos till lunch så det var väldigt nice, därefter mötte jag upp min moder i täby centrum då jag behövde köpa en ryggsäck till skolan, gick runt till flera olika affärer men sen hittade vi en som va hur snygg som helst, får förska ta bild på den sen. Efter det åkte vi till BUP o hade ett samtal med min psykolog, o efter det mötte jag upp några vänner, så kvällen spenderades hos en vän men djupa samtal, tjej filmer, spel, sjungande o mysig middag. Däckade ganska snabbt efter att jag kommit hem.
 
O nu sitter jag här och har precis gått upp, för tillfället ska jag bara spela The Sims 4 så har inga speciella planer idag, men först ska jag fixa frukost, HUNGRIIIIIIIIIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0