2015.

Då blir det här mitt första inlägg för detta år, så ett sent gott nytt år på er!
 
Jag hade det så otroligt bra därborta, nästan lite för bra. För nu när jag är hemma känner jag mig otroligt dåligt, mina leder klarar inte av kyla, min hälsa klarar inte av mörker, jag SKA vara utomlands, så är det bara.
 
Det var mysiga dagar iallafall med massa shopping, sol, bad, underhållning och upptäcker. Åkte för första gången buss därborta (yes jag har varit där fler gånger) det var lite läskigt, speciellt när vi åkte på en smal väg upp för en backe UTAN räcke så hade han kört snett hade vi åkt ner i vattnet, men det gick bra.
 
Nu måste jag ta och plugga lite som jag ligger efter i, så vi hörs sen.
 En bild från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0