25 december


Godmorgon på er!
Första natten på hela lovet jag faktiskt sov bra, så är utvilad och glad. Idag händer det inte särskilt mycket heller , ska städa lite i mitt rum hade jag tänkt. 

Hade en underbar dag igår. Först var vi hos farmor och farfar och firade och min farbror kom även förbi, vi åt jullunch, fikade, pratade, kollade på Kalle anka osv.

Sen runt 16 fortsatte vi mot Sundbyberg och våra kusiner där vi fortsatte firandet till sent på kvällen, fick för första gången en kram och en puss av min älskade Lill kusin, väldigt fin julklapp av honom må jag säga.

Hoppas ni också hade en bra dag igår, hörde att det var väldigt många som inte hade någon jul känsla alls igår (inklusive jag) vilket va synd, men men. Time for breakfast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0