22 December

Har ni tänkt på att det inte alls lång tid kvar tils 2014 är slut och 2015 börjar? Sjukt hur snabbt 2014 har gått, kan dock inte påstå att 2014 var mitt år så vi får helt enkelt hoppas att 2015 blir lite bättre.
God kväll, eller godmorgon kanske man ska säga då jag vaknade ur en lång tupplur för en halvtimme sen ungefär.
 
Jag har verkligen ingen julkänsla alls och det är julafton om 2 dagar, börjar jag bli gammal eller? Jag känner inte ens av att det är jul än, men det finns säkert en anledning till det, återkommer om det sen. 
 
Har dock haft en väldigt hektiskt helg, i lördags var jag i stan med mormor och syster och kollade på NK's julskyltningar (tradition) och shoppade lite, i'll show you later. Sen på söndagen åkte jag och min syster till Kista och shoppade lite mer, vart dock inte alls mycket men nåt är alltid något. 
 
Jo juste, i fredags åkte jag till vaxholm där jag och några kompisar var hos en och åt god thai-mat och snackade massa skit, sen hade min kompis rensat sina kläder så jag fick med mig 2 kassar med kläder hemma, nej vadå klädfreak? Kommer snart inte ha plats med mer kläder.
 
Alla bilder på kläderna kommer i ett annat inlägg då det är många.
 
Idag däremot vaknade jag extremt tidigt för jag skulle iväg och fixa naglarna, inte fixat dem på över ett år så kände att det var dags, ganska ovant med långa naglar igen men jag tycker om det. Sen har jag typ sovit resten av dagen då jag haft en hemsk migrän som aldrig ville sluta, nu mår jag bättre iallafall och ska alldeles strax äta middag, sjukt hungrig. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0