28 juni.

I've been busy.
 
Min mobil krånglade hela dagen idag och igår kväll så fick återställa den idag, lite sugigt men men. Vad har jag annars gjort då? Jo jag har jobbat hos min farmor och farfar, jag och min syster hällde ut näringsdrycker som hade gått ut och sen krattade jag hela deras baksida, och belive me when i say that it was biiiiiiig. Deras baksida är brutal. Så det tog slut på mina krafter. Men jag gör allt för mina farföräldrar♥
 
Annars har jag bara varit hemma och sovit och mått dåligt. Hänt lite saker idag som kanske inte fick mig på det gladaste humöret men jag ska försöka att inte deppa över det, 
 
"cry a river, build a bridge and get over it."
 
Men om man bortser från det så mår jag väl relativt bra. Under mina dåliga tillstånd så har jag nu fått veta vilka som är mina äkta vänner och även hur mycket min familj älskar mig. De ger mig styrkan att fortsätta livet, otroligt underbara de är.
 
Nej men nu ska jag göra något bättre av min kväll, i'll return.
 Mamma smygfotade mitt hårda arbete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0