Who needs sleep??

Med tanke på att jag inprincip sovit hela dagen idag är jag sjukt pigg nu, vilket inte alls känns någon vidare bra, tur att man har sovmorgon iallafall imorgon.
 
Kvällen har jag spenderat till att spela Batman, Arkham City, ett spel jag brukade spela hemma hos mitt ex, så idag fick jag veta att min brorsa tydligen hade det (att jag inte fick veta det tidigare, argh) så blev överlycklig då jag inte spelat det på lite mer än 7 månader kanske, så det gjorde jag ett tag, sjukt kul as usual. 
 
Fast sen blev man ju tvungen att fixa sig lite, så städade köket o hoppade sedan in i en varm o lång dusch, där jag rakade mig o sånt som tjejer vanligtvis brukar göra när de duschar. O sen därefter har jag endast kollat på Youtube klipp, så tråkigt liv man kan ha egentligen.
 
Men nu hade jag tänkt leta upp någon bra film att se på, så jag iallafall kan försöka sova. Så vi hörs helt enkelt imorgon.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0