Ny vecka, nya möjligheter.

En liten ocharmerande bild , hur kommer det sig att man alltid ser ut som en zombie efter en skoldag??
 
Hej iallafall!
Ny vecka, förhoppningvis bättre än de senaste 2 veckorna som varit skit. Men kan ärligt säga att den här dagen har varit riktigt kul, har varit på sjukt bra humör idag & dagen är ju rätt så chill så kan inte klaga.
 
Nu kom jag hem för kanske en halvtimme sen, måste dock skynda mig o skriva det här då jag ska iväg snart igen, ska nämligen ha teater idag, mellan 18-22...3 timmars teater...suck. Nej men det blir säkert skitkul trots stressen att jag egentligen borde vara hemma o plugga, men efter nästa termin har jag som tur är inte lika mycket arbete, då får jag andas lite.  
 
Btw, på bilden ser ni min nya ryggsäck min moder o jag köpte här i fredags, känns sjukt skumt att ha en då jag alltid är van att ha väska vilket betyder att jag alltid ser väskan, så får panik när jag inte har någon i handen men men. Jag är sjukt nöjd & min rygg är nöjd.
 
Accent - 399:-
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0