Who let the dogs out!?

Jag har fått någon dille att fota mina hundar på sista tiden, speciellt min lilla tik. Men hon är ju en sån bra modell♥
 Godmorgon på er.
Vaknade upp på fel sida av sängen idag känner jag, jag är sjukt grinig och har brutalt ont i ryggen idag. Får väl hoppas det bara är morgonhumör och att jag inte kommer gå runt såhär hela dagen.
 
Idag är planerna väldigt ovanliga, jag ska nämligen för första gången i mitt 17åriga liv åka och köpa ett gymkort, känner att jag förtjänar lite applåder. Nej men mina sjukgymnasttider är slut och med tanke på hur mycket bättre jag mått av träning så känner jag att det är värt det, det kostar ändå inte så mycket per månad. Så det är väl det jag ska göra idag.
 
Jag har dessutom fått sjukt otur när det gäller min telefon, all min data är slut för månaden så kan inte använda den då internet här hemma suger, och på nåt vis så har den ingen service längre så kan inte göra nåt på mobilen utom att spela, nån som vet hur man löser det? Som tur är har jag ingen telefonabstinens längre, har gått runt hela helgen utan att knappt ha rört mobilen, hur grym är inte jag?
 


Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

åh så söt hund! :)

Svar: Hihi taaack c:
Nicole Hamilton

2014-07-21 @ 15:46:04
URL: http://nattstad.se/idahtt
Postat av: sandra

Hon va en bra modell ja :) verkligen söt <3

2014-07-21 @ 16:08:22
URL: http://nattstad.se/sansans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0