Mina älsklingar.

Fick en fråga om hur många djur jag hade och om jag kunde berätta lite om de då jag skrev "min ena hund" förut. Jag har då 4 djur, 2 hundar och 2 katter, den första hunder heter Molly, är en Chi zu och fyllde 1 iår. Den andra hunden heter Charlie och är en Cavalier king charles spaniel och ska fylla 3 år, den första katten heter Maja och har ärligt ingen aning om vilken ras den är för jag är så dålig på kattraser men hon är en kattunge iallafall och fyller inte 1 fören nästa år. Och den andra katten heter Smulan, hon är en norsk skogskatt och det är henna vi haft längst. Hon fyllde 5 iår, min stora flicka.
 
Hoppas du fick svar på din fråga c:


Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

så söta :)


~ Jag berättar en hemlighet på bloggen. Jag har även en liten minitävling på bloggen. Kika gärna in och kolla :) ~

2014-07-25 @ 10:43:46
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0