03.22

De här kvällarna då du verkligen inte kan sova är så jobbiga, för man vet att man kommer vara som en zombie sen dagen efter. 

Så jag ligger fortfarande vaken, är alldeles för pigg för att kunna sova , tur att jag har en vän som fortfarande är vaken som jag kan snacka med men förutom det vad finns det att göra?? Jag har kollat på film, teve, lyssnat på musik ute på baksidan, så nu finns det inte mycket mer att göra... Så det är såhär jag kommer spendera min natt, sittandes i min säng och spela spel på mobilen. 

När jag var på humlegården här föressten så fick jag en helt underbar tröja av min vän Michaela , som nog de flesta vet så ÄLSKAR jag Coca Cola och nu kan jag gå runt med det beviset varje dag, såå kär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0