Tomorrow is June

Hola!
Nej vad snackar ni om? Jag äger ju på att blogga. Nej men om jag ska vara ärlig så har jag haft lite fullt upp i skolan, MEN jag är ni klar med skolan för den här terminen, nu är det bara att njuta den sista veckan för att sedan få njuta av ett härligt lov. Bara jag som är taggad på sommar?
 
Idag har jag inte fått göra så mycket, har mest bara sovit. BUP har sagt till mina föräldrar att de skulle "övervaka" mig under helgen, så har inte fått gå ut...ganska segt faktiskt. Hade planer för helgen som förstördes, blir så sur. Men ska tänka positivt...SOMMAR SNAAAART!!
 
Vad har hänt annars då? Jag har varit hos läkaren och hämtat ut medicin, ni vet sånhär astma medicin som man måste andas in medicin, sån måste jag ta nu, men de tror inte jag har astma utan att jag bara har andningsproblem för tillfället. Sen har vi även snart klippt klart filmen, ni minns när jag snacka om en Zombie film vi höll på att göra? Jag var där i torsdags och vi klippte vidare och vi är alldeles alldeles strax klara och det kommer bli såååååå awesome!
 
Jag har iallafall tänkt mycket på det här med bloggen & jag har mina stunder jag vill blogga mycket och andra inte, men när jag väl läser alla bloggar jag läser höjs min inspiration sjukt mycket. Jag har varit bra på att blogga och jag kan bli bra igen. Så från och med imorgon ska det bli ändringar på bloggen, ska försöka få tag på en design också men har inga ideér på designer just nu, men nu kommer jag tillbaka iallafall!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0