10/5

Hej!
Haft väldigt mycket för mig den här veckan och har aldrig riktigt haft tid att vara hemma och ta det lugnt. Idag är det iallafall lördag, är helt öm i kroppen, speciellt nacken, har såå ont. Så dagen började inte särskilt bra iallafall.
 
Annars då? Har ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra idag, det återstår att se. Kanske bara blir att vara hemma, blogga, testa olika sminkningar, ta hand om mig själv och min nacke och så kanske jag lägger till lite rep också.
 
Lite mycket som händer nästa vecka förstår ni, på tisdag (13/5) klockan 18.30 ska musikalettorna ha solokonsert på tibble teater, känner ni för att komma är det bara att sticka dit, det ska nog vara gratis, det är liksom ingen märkvärdig konsert om man säger så. Sen på fredag (16/5) ska jag och en i klassen uppträda på samlingen inför HELA skolan, lite nervös är jag över det. Sen har jag även mycket annat , repar nämligen inför en föreställning som kommer ske i juni också så mycket uppträdanden på gång. Såååå kul. 
 
Hoppas ni får en bra dag iallafall.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0