De vet du

Hej.
Ganska så strax efter inlägget åkte jag hem till en kompis, vi kollade på en film som var .. Hmm.. Väldigt intressant, skum men väldigt humoristiskt, kommer dock inte ihåg namnet.

Sen tvingade mina kompisar med mig på de vet du som spelade på Grönan ikväll, var lite seg idag pga att jag knappt sovit något inatt men jag åkte dit iallafall och hade det ganska trevligt ändå.

Så därför har uppdateringen inte blivit av , dessutom gick min mobil sönder ganska rejält så kunde knappt använda den, men som tur var så hade min kompis som fick låna min gaml iPhone fått en ny så fick tillbaka den så har en rätt så fungerande mobil igen trots att den här också är sprucken.

Men nu är klockan mycket och min ögon klarar snart inte att hålla sig uppe längre så vi hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0