29 juni.

Godmorgon.
Todays is gonna be a very good day. Nej men jag är faktiskt på sjukt bra humör idag, trots det som hände igår, totally underbart. 
 
Jag har precis fixat klart mig. Ska snart iväg till stationen för att vänta in en kompis från norrtälje. Så aa, det är väl det som händer idag. Ska vara med mi amiga, ingen aning om vad vi ska hitta på men det kommer förmodligen komma upp lite mobilinlägg då och då. Jag vet, jag vet, boooooring men vad ska man göra när man inte har någon dator att ta med.
 
Igår avslutade jag och min syster kvällen med att kolla på Gustav, den katten skulle jag inte klaga på att ha, såååå underbar han är. Nej men nu ska jag väl pysa, vi hörs.
 
Nämen oj vilken sexig bild, men vem är sexig när man borstar tänderna egentligen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0