Computer.

Är faktiskt lite irriterad just nu .. För INGEN av våra datorer funkar nu, ena vill inte starta och den andra vill inte ansluta sig till nätet, ååhh blir så arg. 

Så får bli mobilinlägg som jag egentligen inte gillar , det är ju inte särskilt kul att läsa en blogg som bara har mobilnlägg/mobilbilder..man måste ju lägga lite tid på inläggen.
Bilder från häromdagen.

Godmorgon iallafall. Kom precis upp ur poolen, va inte i så länge då det vart väldigt kallt men skönt att svalka sig.

Nu sitter jag och äter frukost, vi hade typ ingeting hemma så fick bli jordgubbskräm men det är ju rätt så gott. Lite senare ska jag ner till gymmet och träna lite, annars har jag inte speciella planer för idag, funderar på att bara vara hemma och ta det lugnt då jag varit fullt upp flera dagar nu. Men ni får ha en bra dag så hörs vi sen.


Kommentarer
Postat av: Denise

Så drygt när datorerna krånglar! :/

2014-08-02 @ 16:44:16
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0