29 Jan

Haft väldigt fullt upp idag så glömde helt bort att uppdatera.
 
 
Vaknade iallafall halv tio idag, utvilad och glad. Vart klar kanske 10.10 så hade gott om tid på mig att göra absolut INGETING innan jag skulle till bussen, så jag mös med min ena hund och kollade på Disney Channel. 
 
När jag väl kom till skolan så hade vi ingen engelska, eller okej vi hade det men vi hade en vikare som bara skulle ta närvaron och hon sa, och jag citerar "I acctully don't care what you're doing this class" Så hälften av klassen drog och resten stannade kvar och snackade och hade roligt. Sen var dags för historia och då fick vi sluta en halvtimme tidigare, så det var väldigt chill.
 
Jag åkte hem till min kära stad sen, handlade middag och gick till jobbet. Käkade min middag och ordnade sen scenen lite halvt fult men på ett ungefär sätt som vi skulle ha det. Sen snackade jag och Clara dåra som är min kollega i ett par timmar, okej kanske en och en halv timme, innan eleverna kom. Och idag var det för en gång skull en riktigt lyckad lektion, jag vart väldigt glad över hur lydiga eleverna var. Hoppas de fortsätter så.
 
Nu är jag hos min pojkvän och ska sova här. Imorgon blir det skola till tre sen hem och därefter ska jag iväg till min gamla skola för en återträff med gamla klassen och vår gamla mentor. Ska bli så mysigt att få se alla igen, jag längtar! Nej men sen så åker jag vidare till filmgruppen där vi fortsätter planera för vår film Zombies i Orten. Har ni inte sätt inlägget så kan ni kolla bland kategorin ÖVRIGT där jag berättar om filmen och vad vi behöver hjälp med.
 
Det var min dag och planerna för imorgon. Men nu är jag så himla trött så jag ska ta och sova nu, vi hörs imorgon. Godnatt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0