Singel.

Jag har en väldigt bra anledning varför jag låtit bli att uppdatera de senaste dagarna. Ni kanske förstår bara genom att se på rubriken.
 
Jag har blivit singel, efter ett förhållande på nästan ett och ett halvt år så är det slut. Nej jag mår inte bra, jag mår rent utsagt skit. Hur kunde det bli såhär liksom? Vi som hade det så bra, eller hade vi? Jag är så förvirrad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag vet inte hur jag mår, jag har fått stå ut hela veckan utan att gråta. Men nu i helgen är det det enda jag har gjort. Mellan halv 5 igår eftermiddag och nu har jag varit i mitt rum och bara lämnat när jag ska på toa. Men nu tog jag mig i kragen och gick ner för att hämta något att äta.
 
Jag vet inte vad som kommer hända nu mellan oss, det återstår att se, men just nu ser det inte ljust ut. Jag hoppas ni förstår att jag inte kommer kunna uppdatera så mycket på ett tag, men ni förstår, hoppas jag.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0