Johannas här!

Hejsan svejsan! Johanna Lausing här :) Eftersom Nicole är i Katrineholm med sin pojkvän så har hon ju inte tid att blogga så mycket så lilla jag har fått äran att gästblogga! Ehm, jag kan väl berätta lite om min helg. Jag har varit hos mina kusiner. I fredag så såg vi filmen Catching Fire, altså film nummer 2 av The Hungergames. Den var AWESOME! Sen igår var vi i Skärholmen Centrum och jag köpte den del för mina presentkort. Ja, sen idag så åkte jag pendeltåget hem. 
 
Just nu kollar jag på "Water For Elephants" med Robert Pattison. Det känns konstigt att se honom som vampyr, haha! Men nu hoppas jag att ni har en trevlig kväll! xoxxo Johanna
 
Detta är jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0